"Mihelyt kész, kopni kezd. Szál szál után válik egymástól és visszaszövődik a semmibe..." Szabó Lőrinc


2010. július 6., kedd

KÖR-KÖTŐ-KÖR: A szokott időben, szokatlan helyen...

Ezen a héten egy háznál, egy kertben találkozunk, mivel a Társaskör zárva tart.
Ha érdekel a helyszín, írj e-mailt! Vagy hagyj itt megjegyzésben e-mail címet!
A múlt héten hatan üldögéltünk egy Kós Károly téri ház kőpadjain. Igazi gerilla kötés volt.

A képek (nem) csak illusztrációk...


Ebből mi lesz? (Találós kérdés!)


Egy Shetland kendőt is elkezdtem.

5 megjegyzés:

  1. Jól néz ki. Talán egy jó kis takaró lesz belőle? :)

    VálaszTörlés
  2. Látom Lucy from Attic24 nem hagy hidegen! :-)Bevallom, engem se. A tippem szatyor vagy talán inkább párna a takaróhoz, ami a 6szögekből lesz.

    VálaszTörlés
  3. Szépek!
    Ha még sokat nézegetem a hatszöges készülő takarót, a végén én is nekifogok egynek..

    VálaszTörlés
  4. Ma hajnalban azt álmodtam, hogy babatakaró lesz.

    VálaszTörlés
  5. Nos elárulom: kardigán lesz nekem, komor őszi napokra egy kis szívmelengetés. Majd meglátjátok!

    VálaszTörlés