"Mihelyt kész, kopni kezd. Szál szál után válik egymástól és visszaszövődik a semmibe..." Szabó Lőrinc


2010. július 1., csütörtök

Készül: Granny hatszög takaró


Ez egy hosszútávú kapcsolat. Nem holnap lesz kész, az biztos.
Tavaly nyári szerelem Attic 24 hatszög granny takarója (Hexagon How-to). Régóta gyűltek a talált/keresett fonalak, míg végre Julcsi (...és egyéb varrásfajták) megadta a kegyelemdöfést. Kedd este nekiláttam, azóta nem tudok másra gondolni. Teljes függőséget okoz a választás gyönyöre... milyen színnel kezdjem az újabb kört, hova illik az alakuló hatszög, jó így..., visszabontsam? stb.

Az első próbálkozás. Ebből babatakaró lesz a babaszobába. Néhány színt kivettem, még többet betettem, ez már a múlté...


Ez már élesben megy. A sötétszürke bennt maradt, mert nagyon jót tesz a körülötte harsogó színeknek.

9 megjegyzés:

  1. Nagyon szép lesz. Én is elkezdtem 2 éve egy franciaágyra valót, már majdnem kész. Az én módszerem az volt, hogy egyszerre horgoltam egy csomó hatszöget, és utána horgoltam össze őket egymáshoz.

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó lesz. Én is mindig nézegetem már jó ideje. De most a kendők vannak soron...

    VálaszTörlés
  3. Nagyon klassz lehet így játszani!! nem mellesleg meg tényleg kalsszul néz ki:-)

    VálaszTörlés
  4. Gyönyörű lesz és nagyon vidám!:)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon klassz szinek, kitartást hozzá,mert megéri :)

    VálaszTörlés
  6. Köszönöm a bíztatást! Szépen gyarapodik.

    VálaszTörlés
  7. Én is gratulálok! nagyon szép lesz, ne add fel:) Az a jó ebben, hogy olyan mint egy játék és ha egyszerre csak egy blokkra van időd, az is jó :)

    VálaszTörlés
  8. nagyon szep!! azok a zoldek egyutt hmmm :-)
    en egyelore ellenallok a kisertesnek... kerdes, hogy meddig:-)

    VálaszTörlés